13.11.2007
-
Romcab si-a marit profitul de peste cinci ori
Wall-Street.ro MCAB
___
Producatorul de articole din material plastic Romcab Targu Mures (MCAB) a afisat in primele noua luni din 2007 un profit net de 1,54 milioane lei (458.900 euro), de 5,2 ori mai mare decat in aceeasi perioada din 2006, pe fondul vanzarii unor active.
In intervalul ianuarie-septembrie din 2007, afacerile societatii s-au cifrat la 37,1 milioane lei (11,05 milioane euro), in crestere cu 4,2% fata de intervalul echivalent din 2006, cand acestea au fost de 35,6 milioane lei. In primele trei trimestre din 2006, compania a avut un profit net de 300.000 lei.
Cresterea profitului a fost determinata de vanzarea de active, reflectata in alte venituri din exploatare, care in primele noua luni ale acestui an s-au cifrat la 5,5 milioane lei (1,63 milioane euro), cu mult mai mari decat in perioada similara din 2006, cand acestea au fost de 55.200 lei.
Romcab Targu Mures are un capital social de 14 milioane lei (4,06 milioane euro), divizat in 5,6 milioane actiuni cu o valoare nominala de 2,50 lei. Actionarul majoritar al companiei este Sadalbari SRL, care controleaza peste 75% din capital. Morgan Stanley & Co International LTD detine 10%, iar MEI - Roemenie & Bulgarije Fonds NV are o participatie de 5%.
Titlurile Romcab se tranzactioneaza la categoria de baza a pietei Rasdaq, sectiunea XMBS, sub simbolul MCAB. Valoarea de piata a companiei este de 72,8 milioane lei (21,15 milioane euro), conform ultimei cotatii de 13 lei, stabilita in cadrul sedintei de tranzactionare din 12 noiembrie.
Sursa: Wall-Street, 13 noiembrie 2007 -
Noua fabrica va mari cu 50% vanzarile Albalact
Business Standard
___
Compania Albalact din Alba Iulia, unul dintre principalii producatori de lactate din Romania, mizeaza anul viitor pe o cifra de afaceri de aproximativ 72 milioane de euro, cu 50% mai mare fata de estimarile pentru acest an, ca urmare a functionarii noii fabrici de lactate, inaugurate recent, la capacitate maxima incepand cu luna decembrie.
“Pentru anul viitor, estimez o rata de crestere a afacerii de 50% fata de anul 2007, cand am estimat vanzari de 46-48 milioane de euro, in urma deschiderii noii unitati de la Oiejdea”, a declarat pentru Business Standard Raul Ciurtin, presedintele Albalact.
Acesta a precizat ca noua fabrica Albalact va incepe sa functioneze la capacitate maxima, cu toate liniile de productie, din decembrie, iar gama sortimentala va fi imbunatatita. “In ianuarie 2008, cand toate liniile de productie de la noua fabrica vor fi in functiune, vom intra pe segmente noi”, a adaugat Ciurtin.
Totodata, el a precizat ca, in 2007, vanzarile Albalact au cunoscut o crestere lineara, pe fondul unei capacitati limitate de productie, dar si a scumpirii materiei prime cu pana la 30%. Ciurtin anticipeaza ca pretul materiei prime va creste si anul viitor, ceea ce va avea influente asupra preturilor la produsele lactate.
Albalact vizeaza, pentru sfarsitul acestui an, o cota de piata de minimum 8%, cu aproximativ 3% mai mare decat cea detinuta in prezent, pe segmentul lactatelor proaspete, datorita investitiilor realizate in ultima perioada si a maririi capacitatii de productie. “Pana la sfarsitul anului, vreau sa ajungem cel putin pe locul trei in topul producatorilor”, a completat Ciurtin. Compania din Alba Iulia a investit circa 10 mil. euro in fabrica de la Oiejdea, dintre care circa trei milioane de euro au fost alocati pentru constructia cladirii, iar restul au fost folositi pentru dotarea acesteia din punct de vedere tehnologic.
Unitatea are o capacitate de procesare de 200.000 litri de lapte pe zi. Albalact mai detine o fabrica de lactate in Alba Iulia, unde firma va incepe, dupa relocarea productiei de lactate proaspete la noua unitate din Oiejdea, productia de branzeturi traditionale romanesti. Piata interna a lactatelor se ridica la circa 800 milioane de euro. Principalii producatori de lapte sunt Friesland, Albalact, LaDorna, Brailact si Danone, care detin, cumulat, 76,3% din valoarea pietei interne de lapte, potrivit unui studiu Nielsen.
Albalact vrea afaceri de 72 mil. € in 2008
Principalele branduri de lapte sunt LaDorna, Milli (produs de Friesland), Zuzu (Albalact), Oke (Friesland) si Fulga (Albalact), care detin 61,9% din valoarea pietei interne.
La iaurturi, cele mai vandute branduri de pe piata interna sunt Danone Natural, Activia si Delicios, produse de Danone, Milli, brand detinut de Friesland si Prodlacta, care au o cota de 55% din volumul pietei de profil, potrivit unui studiu Nielsen.
Albalact va investi, in 2008, circa sapte milioane de euro in judetul Harghita intr-o ferma de vaci, a carei productie de lapte este estimata la 15.000 de litri pe zi. “Mai detinem o ferma de vaci cu o productie de pana la 10.000 de litri pe zi, iar pana in 2009 vrem sa putem ajunge la 60.000 de litri de lapte pe zi, pentru a ne asigura materia prima”, a declarat Ciurtin.
Planurile firmei pentru 2008 vizeaza si luarea in arenda a aproximativ 2.000 de hectare de teren agricol, pentru asigurarea hranei animalelor. Printre investitiile recente ale Albalact se numara si alocarea unei sume de trei milioane de euro pentru construirea unui centru logistic in comuna Afumati, langa Bucuresti, care va fi folosit exclusiv pentru distribuirea produselor in Bucuresti si in zona de sud-est a Romaniei. In primele opt luni ale acestui an, Albalact a inregistrat o cifra de afaceri de 30 milioane de euro, in crestere cu 70% fata de nivelul inregistrat in perioada similara a anului trecut. Totodata, firma a realizat un profit de 1,7 milioane de euro, cu 65% mai mare decat cel din primele opt luni ale anului 2006.
Compania a raportat, anul trecut, o cifra de afaceri de 29 milioane de euro si un profit de 1,71 milioane de euro, aproape dublu fata de 2005.
Circa 85% din laptele procesat de Albalact provine din Romania, restul materiei prime fiind importat din Ungaria. Portofoliul companiei reuneste peste 60 de sortimente de lactate, comercializate sub brandurile Fulga, Zuzu si Albalact. Potrivit oficialilor firmei, rezultatele financiare bune, care au depasit chiar estimarile initiale, se datoreaza, in primul rand, vanzarilor inregistrate la brandurile Zuzu, Albalact si Fulga, fiecare dintre cele trei marci detinand o treime din valoarea vanzarilor.
Albalact este controlata de familia Ciurtin, care detine pachetul majoritar de actiuni. Consumul de lactate din Romania este cel mai mic din Uniunea Europeana. Un roman consuma circa 5,4 kilograme de lactate proaspete pe an, in timp ce in Germania consumul este de 33,6 kilograme, in Franta - de 33,7 kilograme, iar in Bulgaria - de 16,2 kilograme, potrivit datelor furnizate de producatori.
Albalact
1971 - anul infiintarii Albalact
1999 - anul privatizarii
Este listata pe piata Rasdaq si are peste 3.500 de actionari
Actionari principali: Raul si Petru Ciurtin
Are 500 de angajati
Doua fabrici
Cifra de afaceri 2006 - 29,17 mil. euro
Estimare cifra de afaceri 2008 - 72 mil. euro
Sursa: Business Standard, 13 noiembrie 2007 -
Creditele ipotecare trag profitul BRD la 1 mil. euro/zi
Business Standard BRD
___
BRD-Groupe Societe Generale, subsidiara locala a bancii franceze Societe Generale si al doilea jucator din piata dupa valoarea activelor, a inregistrat, dupa primele noua luni ale anului, un profit net la nivel de banca de 207 milioane de euro, in crestere cu 43% fata de rezultatul obtinut in perioada similara din 2006.
Motoarele cresterii au fost, pentru persoanele fizice, creditele imobiliare si creditele de consum, iar pentru persoanele juridice, creditele pentru IMM-uri.
De asemenea, BRD a inregistrat rezultate foarte bune din activitatile de factoring si de carduri. In exclusivitate pentru Business Standard, presedintele director general al bancii, Patrick Gelin, a explicat ca BRD poate tinti cresteri atat ale profitului, cat si ale cotei de piata.
“Eforturile depuse in directia construirii de sinergii intre, pe de o parte, dezvoltarea comerciala pe toate pietele si, pe de alta parte, dezvoltarea retelei de unitati si-au demonstrat eficienta. Vom incerca sa mentinem un ritm de dezvoltare ridicat, caracterizat de lansarea unor noi produse si servicii, si in cel de-al patrulea trimestru al anului 2007”, a declarat Gelin.
Profitul obtinut de BRD plaseaza banca pe pozitia secunda in topul castigurilor la noua luni, dupa BCR - cu 219,6 milioane de euro. Filiala din Romania a contribuit, astfel, cu peste 18% la profitul bancii-mama, profitul Societe General, a doua banca din Franta, fiind, la noua luni, de 1,12 miliarde euro.
Rezultatul brut din exploatare (fara impactul costului net al riscului) a ajuns la 978 milioane de lei (297 milioane de euro), in crestere cu 65% in comparatie cu septembrie 2006, se arata intr-un comunicat al bancii remis redactiei.
Soldul creditelor acordate de BRD a depasit 23 miliarde lei (6,9 miliarde euro), in crestere cu 42%. Imprumuturile pentru populatie au reprezentat 50% din totalul creditelor. In aceeasi perioada, volumul depozitelor a crescut cu 36% si se apropie de 24 miliarde lei (7,1 miliarde euro).
Venitul net bancar a crescut cu 46%, la 1,723 miliarde lei (522 milioane de euro). Cheltuielile generale, desi au ramas la un nivel ridicat, datorita investitiilor in dezvoltarea retelei de agentii, au fost foarte strict controlate, astfel incat coeficientul de exploatare a scazut la 43,2%, se spune in comunicat.
Rentabilitatea capitalurilor proprii (ROE) a fost, la sfarsitul trimestrului al treilea, de 40,2%, fata de 34,9% la 30 septembrie 2006.
“Rentabilitatea capitalului este foarte buna, ceea ce ne plaseaza pe primul loc intre bancile din Romania. Vom continua aceeasi strategie de dezvoltare bazata pe rentabilitate durabila, oferind, direct sau prin filialele noastre specializate, intreaga gama de servicii financiare”, a declarat presedintele bancii, Patrick Gelin.
La sfarsitul lunii septembrie, grupul BRD numara peste 2,2 milioane de clienti activi persoane fizice si juridice si peste 8.200 de angajati.
BRD este listata la categoria I a Bursei de Valori Bucuresti (BVB). Actiunile bancii au inchis sedinta de ieri cu o pierdere de 4,47%, cotatia coborand la 23,5 lei pe titlu, inainte ca investitorii sa afle rezultatele financiare trimestriale.
La jumatatea anului, BRD a raportat un profit net de 417 milioane de lei, cu 32% mai mult fata de semestru I 2006, ritm de crestere inferior celui obtinut la noua luni.
Sursa: Business Standard, 13 noiembrie 2007 -
Cemacon Zalau si-a marit profitul de 4 ori in primele noua luni, la 3,75 milioane lei
BURSA.RO - TITLURILE ZILEI CEON
___
Producatorul de caramizi si tigle Cemacon Zalau (CEON) a afisat in primele noua luni din 2007 un profit net de 3,75 milioane lei (1,11 milioane euro), de peste patru ori mai mare fata de aceeasi perioada din 2006, pe fondul cresterii cifrei de afaceri, a informat luni societatea.
In primele trei trimestre din 2007, afacerile companiei s-au cifrat la 25,4 milioane lei (7,57 milioane euro), in crestere cu 30,2% fata de intervalul echivalent al anului trecut, cand acestea au fost de 19,5 milioane lei. In intervalul ianuarie-septembrie din 2006, profitul pe care l-a avut societatea a fost de 913.800 lei.
Cemacon Zalau are un capital social de 7,3 milioane lei (2,12 milioane euro), divizat in 2,93 milioane actiuni cu o valoare nominala de 2,50 lei. Actionarii principali ai companiei sunt SSIF Broker Cluj-Napoca cu 12,41%, Ceramica SA cu 10,34% si MEI Roemenie & Bulgarije Fonds NV cu 10,12% din totalul actiunilor.
Sursa: Bursa, 13 noiembrie 2007
12.11.2007
-
Cu un profit de sase ori mai mare, Romcab se pregateste de o majorare de capital
ZF RO - FONDURI MUTUALE MCAB
___
Producatorul de cabluri electrice Romcab din Targu Mures a obtinut in primele noua luni un profit brut de 620.000 de euro (2,02 milioane de lei), de sase ori mai mare comparativ cu profitul din perioada similara a anului trecut.
Romcab a realizat la finalul lunii septembrie o cifra de afaceri de 11,7 mil. euro, in crestere cu 12% fata de vanzarile din primele trei trimestre din 2006.
Reprezentantii companiei au precizat ca in acest an au fost concretizate contractele incheiate cu unii dintre principalii producatori din industria auto, firma furnizand conductori auto si cablaje auto destinate dotarii autoturismelor marca Honda, Mazda, Mercedes si Opel.
Cresterea vanzarilor destinate industriei auto a fost in 2007 de peste doua ori, astfel incat vanzarile catre acest segment de piata au depasit o pondere de 30% in cifra de afaceri.
Conducerea Romcab a mai precizat ca intentioneaza sa deruleze o majorare de capital cu scopul obtinerii finantarii necesare proiectelor de dezvoltare pe care le are compania. Actionarul majoritar al Romcab, firma Sadalbari SRL, a vandut saptamana trecuta 4,36% din actiunile firmei, banii urmand sa fie folositi in cadrul majorarii de capital, potrivit reprezentantilor companiei.
Actiunile Romcab au facut saptamana trecuta obiectul unor tranzactii mari, prin care s-au transferat in total peste 10% din actiuni.
Alaturi de Sadalbari, un alt vanzator important a fost Daniel tepes, actionarul majoritar al societatii de brokeraj HTI Valori Mobiliare. Cumparatorii pachetelor vandute de cei doi actionari au fost fondul olandez MEI si un fond de investitii al bancii Morgan Stanley.
Conducerea Romcab spune ca daca actiunile se vor apropia de valoarea 'reala', va continua sa mai vanda din titluri.
'Intentionam sa mai vindem in situatia in care valoarea actiunii va ajunge aproape de nivelul real al acesteia si pentru a sustine pe viitor necesitatea de lichiditati a companiei avand in vedere planurile de dezvoltare ale acesteia. Deocamdata valoarea actiunii este sub valoarea determinata de calculul prin metoda activului net, deci expectativa noastra este de crestere puternica in perioada imediat urmatoare', a declarat Carmen Magyari, asistent manager in cadrul Romcab.
Oficialii societatii nu exclud o asociere cu o alta companie in viitor. 'Tot timpul am fost, suntem si vom fi in discutii cu parteneri de prim rang din industria de profil pentru vanzare-cumparare sau asociere. Aceasta este piata in industrie si nu excludem o consolidare a pietii sub umbrela Romcab', a precizat Magyari.
Romcab estimeaza pentru finalul acestui an o cifra de afaceri de 16,1 milioane de euro, in crestere cu 17% fata de anul trecut, in timp ce profitul net este estimat la nivelul a 5% din cifra de afaceri.
Compania se afla in reorganizare judiciara de la finele lui 2004 din cauza asumarii de garantii pentru firmele care faceau parte din Grupul Paneuro, fostul actionar majoritar.
'Date fiind conditiile actuale, se estimeaza ca procesul de reorganizare va fi finalizat pana in data de 15 noiembrie', a spus Carmen Magyari.
Sursa: Ziarul Financiar, 12 noiembrie 2007' -
Tender: Prospectiuni va deschide un centru operational in Dubai
Wall-Street.ro PRSN
___
Compania Prospectiuni Bucuresti (PRSN) vrea sa deschida in 2008 un centru operational in Dubai, pentru activitatile sale din zona Golfului Persic, si estimeaza ca anul viitor afacerile pe plan extern ale companiei vor inregistra un boom, a declarat Ovidiu Tender, presedintele Prospectiuni.
Printre planurile de viitor ale companiei se numara si patrunderea pe piata din Iran si Libia. Presedintele Prospectiuni Bucuresti a afirmat ca este interesat de tarile din zona Golfului, semnand deja un contract cu Compania Nationala Iraniana de Petrol.
Referitor la deschiderea unui centru operational in Dubai, Ovidiu Tender a declarat: 'Daca intram acolo nu o sa mai iesim'.
Tender a mai spus ca anul 2008 va fi un boom pentru activitatile pe plan extern ale Prospectiuni, pentru ca stie foarte bine necesarul pe plan mondial, potrivit NewsIn.
Contractul din Iran prevede lucrari pe o suprafata de 500 km patrati, cu o echipa de 20 de oameni din cadrul Prospectiuni si forta de munca locala. Contractul se va ridica la 3,1 milioane euro si se va desfasura pe o durata de aproximativ trei luni.
Pentru urmatorii doi ani, Prospectiuni vrea sa incheie contracte externe cu o valoare de 30-40 milioane euro, iar recuperarea investitiilor s-ar putea realiza in circa doi ani.
Pe piata interna, compania are in vedere o mentinere a afacerilor, in special cu OMV-Petrom si Romgaz.
Toate proiectele de dezvoltare a Prospectiuni vor fi finantate din credite de la furnizori, surse proprii si noi aporturi in numerar din partea actionarilor. Ovidiu Tender a declarat ca tocmai de aceea nu a acordat dividende si nici nu o sa acorde pe viitor, pentru ca banii vor merge exclusiv pentru dezvoltare.
Tender a declarat ca nu are de gand sa vanda din participatia la Prospectiuni, deoarece compania nu a ajuns nici macar la jumatate din potential.
Sursa: Wall-Street, 12 noiembrie 2007' -
Profitul Policolor a scazut cu 27%
Interesul Public
___
Producatorul de vopseluri Policolor a afisat un profit net de 6,65 milioane lei pentru primele noua luni ale anului in curs, in scadere cu 27% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, cand profitul s-a ridicat la 9,21 milioane lei. In perioada analizata, compania a inregistrat venituri totale de 125,29 milioane lei, in timp ce cheltuielile au ajuns la 117,44 milioane lei. Cifra de afaceri neta a depasit 130,80 milioane lei, iar nivelul creantelor raportat pentru primele trei trimestre ale acestui an a atins suma de 40,81 milioane lei, pe fondul unor datorii de 43,61 milioane lei. Compania Policolor, cel mai mare producator roman de profil, a fost privatizata in 1997, cand Fondul Roman de Investitii impreuna cu Romanian American Enterprise Fund (RAEF) au preluat 51% din capitalul social al societatii. In 1998, Policolor a achizitionat pachetul majoritar al Orgachim, cel mai mare producator de lacuri si vopsele din Bulgaria.
Sursa: Interesul Public, 12 noiembrie 2007 -
Transelectrica, pierderi de 6,5 mil. euro in T3, din cauza scumpirii energiei
DailyBusiness.ro TEL
___
Transelectrica Bucuresti (TEL) a afisat pentru al treilea trimestru din 2007 o pierdere de 21,97 mil. lei (6,5 mil. euro), pe fondul cresterii pretului energiei pentru consumul propriu si tehnologic, a informat vineri compania.
Transportatorul national de electricitate a raportat in perioada iulie-septembrie 2006 un profit net de 53,62 milioane de lei, potrivit NewsIn.
Cifra de afaceri a Transelectrica din al treilea trimestru al acestui an a urcat cu 23%, la 664,41 milioane lei (197,98 milioane euro), comparativ cu acelasi interval din 2006, cand afacerile s-au cifrat la 540,15 milioane lei (153,4 milioane euro).
Pe primele noua luni din 2007, Transelectrica are un profit net de 32,61 milioane lei (9,72 milioane euro), de cinci ori mai mic decat in perioada echivalenta a anului trecut (163,61 milioane lei).
Scaderea profitului a fost influentata de cresterea cu 38%, in primele sapte luni din 2007, a pretului reglementat la care compania a achizitionat electricitate pentru consumul propriu si tehnologic. De asemenea, pentru evitarea incarcarii liniilor electrice dincolo de limita tehnica, compania a cumparat energie de pe piata de echilibrare, ceea ce a dus la costuri suplimentare mai mari de noua ori decat cele estimate.
Cifra de afaceri a Transelectrica a avansat cu 2,57% in primele noua luni din 2007, la 1,707 miliarde lei (508,7 milioane euro), fata de perioada similara a lui 2006, cand afacerile s-au situat la 1,664 miliarde lei.
Pentru perioada ianuarie-septembrie 2007, compania a raportat veniturile totale de 1,763 miliarde lei, cu 3,45% peste cele din intervalul echivalent din 2006, si cheltuieli totale de 1,704 miliarde lei, in crestere cu 13,56% fata de primele noua luni ale anului trecut.
Pentru acest an, Transelectrica estimeaza un profit brut de 75 milioane lei, in crestere cu 7,14% fata de 2006, si venituri totale de 2,574 miliarde lei, cu 21,4% peste nivelul anului trecut.
Actiunile Transelectrica se tranzactioneaza la categoria I a Bursei de Valori Bucuresti. Compania are un capital social de 733 milioane lei, divizat in 73 milioane de actiuni la o valoare nominala de 10 lei/actiune.
Titlurile TEL au incheiat sedinta de vineri pe o apreciere usoara, de 0,27%, pana la 36,9 lei/actiune.
Sursa: Daily Business, 12 noiembrie 2007 -
Investitiile reduc drastic profitul Kandia-Excelent
Business Standard
___
Producatorul de dulciuri Kandia-Excelent, din Bucuresti, si-a vazut diminuat de peste 12 ori profitul net pe primele noua luni ale anului 2007 fata de aceeasi perioada a anului trecut, pana la 0,96 mil. lei (0,29 mil. euro), potrivit raportarii trimise la Bursa. Cheltuielile s-au ridicat la 97,4 mil. lei (circa 29 mil. euro), crescand cu 17,7%, mai ales datorita investitiilor. Compania a finalizat in iunie achizitia liniei de produse zaharoase a Kraft Foods, care a implicat diferite echipamente si marcile de produse zaharoase Silvana si Sugus. Costul achizitiei a fost estimat anterior la zece mil. euro. Investitiile si costul restructurarii ar putea duce la reducerea profitului de trei ori fata de 2006.
Actionarul majoritar este Grupul Cadbury Schweppes, care a cumparat 93,2% dintre actiunile companiei pentru 326,4 mil. lei (99,5 mil. euro) si deruleaza, pana maine, o oferta de preluare a celorlalte actiuni pentru 23,37 mil. lei (7,1 mil. euro), la un pret de 2,9 lei/titlu. Principalii competitori ai Kandia-Excelent pe piata ciocolatei sunt Kraft Foods Romania, Heidi Chocolate Suisse si Supreme Chocolats.
Sursa: Business Standard, 12 noiembrie 2007
09.11.2007
-
Morgan Stanley isi continua achizitiile in Romania
Interesul Public
___
Morgan Stanley & Co. International Ltd si-a marit la 10% detinerea in cadrul producatorului de conductori si cablaje electrice Romcab Targu Mures (MCAB). Ca urmare a acestor operatiuni, in sedint ele de marti si miercuri, titlurile Romcab Targu Mures (MCAB) au fost cele mai lichide din piata Rasdaq, pe segmentul tranzactiilor comune (Regular), cu un rulaj cumulat de peste 8,5 milioane lei, in urma tranzactionarii a peste 15% din capitalul social al companiei. Miercuri, Morgan Stanley a raportat o detinere de 5,63%, iar ieri a anuntat marirea detinerii pana la 10% din Romcab Targu Mures. Suma platita de Morgan Stanley pentru participatia de 10% din Romcab se ridica la 5,6 milioane lei. Romcab Targu Mures are un capital social de 14 milioane lei, divizat in 5,6 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 2,50 lei. Actionarul majoritar al Romcab este firma Sadalbari SRL, care controleaza 85,83% din totalul titlurilor. La sfarsitul lunii octombrie, Daniel Tepes, presedintele companiei de brokeraj HTI Valori Mobiliare, a raportat o detinere de 5,25%. Compania a raportat, pentru primele sase luni ale acestui an, un profit net de 1,43 milioane lei, de 9,2 ori mai mare decat in perioada similara a anului trecut. Afacerile Romcab Targu Mures s-au mentinut la 23 milioane lei, cu doar 1% peste nivelul inregistrat in acelasi interval din 2006.
Sursa: Interesul Public, 9 noiembrie 2007
Pagina